יום שלישי, 12 בינואר 2016

מי הזיז את הפיצה שלי?

אז יש בניירובי פיצה דומינו.
יש משהו משמח בדברים קטנים שאתה מכיר ממקום אחר יותר, מערבי יותר.
הם אמינים, אפשר להזמין בטלפון או באינטרנט והשליחים מגיעים די מהר.
והפיצה טעימה! אפילו טעימה מאוד!

פעם אחת הלכנו לאחד הסניפים שם גם יכולנו להראות לסמיילי איך מכינים את הפיצה מרידוד הבצק ועד שלב התנור.

מה שמשך את תשומת לבי היא מערכת העדכונים של דומינו: מרגע ביצוע ההזמנה ועד לביס הראשון, מופיעה ההזמנה על צג מיוחד עם סטטוס ההכנה שלה. משהו דומה לטבלת ייאוש...


עכשיו, אני לא רוצה להציק, אבל באמת שאני סקרנית לדעת איזו בדיקת איכות (שלוקחת מעל 2 דקות)  עושים לפיצה, כי לדעתי בדיקת האיכות האולטימטיבית היא הביס הראשון...


כולכם יכולים להירגע, הפיצה עברה את בדיקת האיכות שלי, כולל הזיתים!


רק הצעת ייעול אחת לי לאנשי דומינו:
אולי כדאי להכניס גם את לחם השום לבדיקות האיכות.
כך בשאיפה לא נקבל שוב לחם שפוזרה עליו אבקת סוכר במקום אבקת שום...

2 תגובות: